Hallå i stugan

Igår var jag o Colin på våran premiärtur på stan!
Vi gick in till mitt jobb o hälsade på och sen gick vi runt o kollade i lite affärer.
Han skötte sej utmärkt, hehe! ;)
Lite gnäll inne på Ica men det varade typ i 10 sekunder, haha! :)

Sen var vi o käkade med Farbror Markus, Anna, Adde & Kim! + hundarna Juni & Simba!
Det var trevligt! Fast jag fick ingen ro riktigt för Colin ville gnälla lite så fort jag slutade röra på vagnen..
Men det gjorde inget, såklart! :)
Älsklingen får gnälla när han vill! Hihi!

Nu idag ska jag nog åka iväg till Linda, jag är lite seg bara.. skulle ha åkt för ett bra tag sen men är så trött..

Fast egentligen borde jag vara pigg idag för inatt fick jag sova 5 timmar i sträck! =)

Nej nu ska jag ta o betala lite räkningar, sen göra mej iordning!

Måste in till Bauhaus idag oxå o köpa lite grejjer..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Såg bilderna på Colin på facebook, sååå söt! Ska komma ut så snart jag kan. Tänkte låna mamma och pappas bil, tyvärr är jag hemma så sent på vardagarna och mamma och pappa är i stugan, men vi ska få till det =). Kram till er alla tre

2009-07-18 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0