Mina bOObs gör ont

Aj aj aj!
Att ens bröstvårtor ska göra ondare än vad kejsarsnittet gör.. Det trodde jag inte!!
Men så är det!
Ibland är det så illa att tårarna bara sprutar! =(
Men vad gör man inte för sin älskade son!?

Mamma älskar dej såå mycket!

Köpte nån slags "extra"-bröstvårta som jag testade nyss!
Som en plastbröstvårta med hål i som man har på över den riktiga "vårtan"...
UNDERBART!
Men tyvärr så står det att man inte får anv. den under längre perioder... För då kan barnet vägra ta "vanlig" bröstvårta sen..
Men vad spelar det för roll egentligen?? Mjölk som mjölk??? Det är juh det som är viktigast.. Tycker jag iaf..

Nu ska jag gå o gosa med sötungen och min älskade sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0