Trötter

Ja jag är så himla trött nu... "superwoman"-krafterna börjar väl ta slut nu, hehe! ;)
Igår var vi på BVC o vägde Colin.. Han hade gått ner i vikt så vi fick hembesök av BVC-tanten o hon pratade lite om amning o frågade hur vi tycker allt fungerar o så.. Kändes bra att hon kom hit!
Vi ska nu ge Colin ersättning 3-4ggr per dag + att jag ska fortsätta amma.
Ska tillbaka till BVC på måndag o jag hoppas att han börjat gå upp i vikt då!

Stackars våran lilla älskling!

Idag ska jag bara vara hemma (som dom flesta andra dagarna), ska slöa i sängen med lillkillen o sen tänkte jag att det får bli Pizza eller nått sånt ikväll till mat.
Jag har juh tappat matlusten lite så jag äter juh knappt nått känns det som.
Får tvinga i mej mat/dryck.. o det är juh inte bra för amningen.. man ska juh eg. äta 1/4 mer mat nu när man ammar..
BVC-tanten sa att Niklas får serva mej med mat o t.o.m pizza var bra sa hon! Hehe
Sen måste jag sova / vila så mycket som möjligt sa hon!

Så nu går jag o lägger mej igen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0