Vi får fin trädgård

Igår kom en bekant till Niklas mamma hit och ska hjälpa oss med våran trädgård! =)
Niklas och han var ute hela dagen igår o rev o grejjade.. Så nu blir det superljust o fint på våran tomt!
Eller nu ser det ut som ett bombnedslag, med grenar o skit överallt men sen blir det bra, hehe!
Dum som jag var så tog jag inga "före"bilder..
Får gå ut o ta lite nu på bombnedslaget..
Får se hur många dagar det kommer ta, dom är ute nu o grejjar för fullt!
Jag ska pyssla lite här inne tänkte jag o sen ska jag åka o sälja mina barstolar.
Lillfisen ligger o sover, inatt sov han från 22-03, sen var det amningsdax o sen sov han till kl 6 o sen amma igen o sen sov han till kl 9..

Han är så himla söt våran lilla älskling! Jag kan knappt sluta titta o pussa på honom, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0